ایالات متحده ی آمریکا با 50 ایالت و اقلیم های متنوع و گردشگاه های طبیعی توریستی، همواره یکی از گزینه های افرادی است که برای سفر به دنبال کشف مناطق خاص و دست نخورده هستند و با توجه به انگلیسی زبان بودن این کشور، برای مسافران و توریست ها نیز امکان برقراری ارتباط و سفری راحت تر میسر است. این کشور به عنوان چهارمین کشور وسیع دنیا، دارای امکانات فراوانی برای گردشگران است و به دلیل استانداردهای بالا و اقتصاد پیشرفته، دارای صنایع عظیم و توسعه یافته ای می باشد. با توجه به سخت گیری های اخیر در صدور ویزا برای متقاضیان و شهروندان برخی کشورها، بسیاری از افراد از پروسه ی اخذ ویزا نا امید می شوند.

ویزای توریستی برای افرادی صادر می شود که قصد ورود و اقامت کوتاه مدت در آمریکا را داشته باشند و به دو دسته تقسیم می شوند:

1- ویزای نوع اول: این ویزا برای منظورهای تجاری و اداری صادر می گردد به عنوان مثال:
– دیدار کاری با همکاران یا شرکت های طرف قرارداد
– شرکت در سمینارها و کنفرانس های کاری
– رسیدگی به امور شخصی نزدیکان از جمله اموال و دارایی ها

2- ویزای نوع دوم: این ویزا اغلب برای سفر تفریحی و گذران تعطیلات با خانواده و دوستان صادر می شود. به عنوان مثال:
– شرکت در مراسم ها و فستیوال های هنری یا ورزشی و …
– تفریح و اهداف توریستی و گردشگری
– ملاقات با خانواده و دوستان
– شرکت در دوره های آموزشی کوتاه مدت یا آزمون ها و…

در حال حاضر و طبق قوانین جدید آمریکا، ویزای توریستی برای تبعه های ایرانی صادر نمی شود. با توجه به سخت گیری های اخیر در فرآیند صدور ویزا، حتما کلیه ی مدارک و مستندات بایستی قبلا تکمیل و توسط وکلای مجرب و آزانس های معتبر تایید گردند و با توجه به روند جدید اخذ ویزا که هر سال تعیین و اعلام می گردد، طی کردن مراحل اخذ آن، نیازمند مشاوره با وکلا و آژانس های مهاجرتی معتبر و مجرب می باشد تا در روند انجام این کار خللی وارد نیامده و کلیه ی مدارک و مستندات لازم به طور حرفه ای و کامل تکمیل و ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید.