ویزای مولتیپل کانادا که به ویزای 5 ساله نیز مشهور است، ویزایی است که در دسته ی ویزاهای توریستی قرار می گیرد و به متقاضی اجازه ی سفر به صورت مکرر در طی ده سال به خاک کانادا می دهد. این ویزا نوعی ویزای اقامت موقت نیز محسوب می شود و اعتبار آن ها ده ساله است اما به دلیل اعتبار 5 ساله ی پاسپورت های ایرانی، این نوع ویزا به ویزای 5 ساله مشهور شده است. که در صورت داشتن پاسپورت سایر کشورها مثل هند و چین، با اعتبار بیش از 5 سال، اعتبار ویزای مولتی کانادا به مدت ده سال برای متقاضیان مورد استفاده خواهد بود.

متقاضیانی که برای اخذ ویزای مولتی کانادا اقدام می کنند باید پیش از شروع پروسه، نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نمایند. اخذ این ویزا نیازمند ارایه ی دعوت نامه از طرف فردی در کانادا می باشد. ورود به کانادا با این نوع ویزا برای اقامت شش ماهه است و بعد از شش ماه فرد باید از کانادا خارج شده و مجدد بازگردد. این خروج می تواند حتی به مدت چند ساعت باشد. زمانبندی برای اخذ ویزای مولتی کانادا در حدود 14 روز الی 3 ماه می باشد و برای نتیجه گیری بهتر، بایستی متقاضیان تمام مدارک مورد نیاز را به طور دقیق و کامل تهیه و ارایه نمایند.

کلیه ی مدارک همراهان متقاضی و نیز مدارک هویتی و تمکن مالی فرد ارسال کننده ی دعوت نامه نیز باید به همراه مدارک متقاضی به طور کامل ارایه گردد و با توجه به سخت گیری های اخیر در فرآیند صدور ویزا، حتما کلیه ی مدارک و مستندات بایستی قبلا تکمیل و توسط وکلای مجرب و آژانس های معتبر تایید گردند و با توجه به روند جدید اخذ ویزا که هر سال تعیین و اعلام می گردد، طی کردن مراحل اخذ آن، نیازمند مشاوره با وکلا و آژانس های مهاجرتی معتبر و مجرب می باشد تا در روند انجام این کار خللی وارد نیامده و کلیه ی مدارک و مستندات لازم به طور حرفه ای و کامل تکمیل و ارسال گردد.

برخی از مدارک ضروری برای درخواست ویزای مولتی کانادا به شرح زیر است:

– اصل و کپی پاسپورت جدید و قدیمی در صورت وجود
– عکس پرسنلی متقاضیان
– اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی
– اصل و کپی اسناد ملکی و … و ترجمه اسناد
– گواهی اشتغال به کار و یا کسب با ترجمه رسمی
– گواهی تمکن مالی بانکی
– بیمه نامه متقاضی
– گواهی های پزشکی
– دعوت نامه ی معتبر
– فرم های تکمیل شده ی درخواست ویزا
– مدارک همراهان و اصل و کپی سند ازدواج با ترجمه رسمی برای همسر متقاضی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید.