مولدوا یا مولداوی کشوری است در اروپای شرقی و در همسایگی رومانی و اوکراین قرار گرفته است و از سال 1991 اعلام استقلال کرده است. در گذشته بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بوده است. این کشور نسبتا کوچک، دارای شرایط منحصر به فردی است و به زودی بهعنوان یکی از کشورهای رو به پیشرفت اقتصادی محسوب خواهد شد. زبان رسمی این کشور رومانیایی است ولی زبان های مولداویایی و روسی و برخی زبان های قومی دیگر در این کشور مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به شرایط نسبتا آسان اخذ تابعیت و پاسپورت دوم در این کشور، متقاضیان بسیاری برای اخذ تابعیت اقدام می کنند و گزینه ی اول آن ها سرمایه گذاری در این کشور برای اخذ این تابعیت و پاسپورت است که زمانی در حدود سه ماه به طول می انجامد.

دریافت تابعیت مولداوی، دارای مزیت هایی نیز هست که اکثر مهاجران را تشویق به سرمایه گذاری در این کشور می کند از آن جمله:

1- اخذ تابعیت دایمی برای کل خانواده
2- امکان سفر بدون ویزا به کشورهایی مثل ترکیه، روسیه، حوزه ی شینگن و برخی کشورهای اروپایی دیگر
3- امکان حفظ تابعیت اول
4- بدون نیاز به دانش زبان یا تحصیلات خاص
5- امکان سرمایه گذاری امن و با ثبات
6- امکان کار و تحصیل و اقامت
7- هیچ نوع شرطی برای اقامت یا محدودیت اقامتی وجود ندارد.

با توجه به قوانین و موارد مورد نیاز در زمان ثبت درخواست، بهتر است کلیه ی مراحل روند قانونی طی کرده و بدون مشکل این پروسه توسط متقاضیان سپری گردد و با توجه به روند تخصصی دریافت پاسپورت و روش های قانونی این تقاضا، طی کردن مراحل اخذ آن، نیازمند مشاوره با وکلا و آژانس های مهاجرتی معتبر و مجرب می باشد تا در روند انجام این کار خللی وارد نیامده و کلیه ی مدارک و مستندات لازم به طور حرفه ای و کامل تکمیل و ارسال گردد. با توجه به عدم آشنایی بیشتر افراد با این نوع پاسپورت ها بهتر است قبل از هر اقدامی با وکلای زیربط تماس گرفته و مشاوره نمایید. پروسه ی اخذ پاسپورت مالتا کمی زمانبر و متفاوت با سایر روش ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید.