کانادا، کشوری زیبا و بزرگ در شمال قاره آمریکا است که در امتداد اقیانوس های اطلس، آرام و منجمد شمالی احاطه شده است. این کشور پس از روسیه، بزرگترین کشور جهان به شمار می رود که جمعیت بسیار کمتری نسبت به روسیه دارد. و یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان را دارا می باشد. کانادا، دارای منابع طبیعی فراوان، مناظر بکر و آب و هوایی سرد و در برخی ایالات معتدل دارد. زبان های مورد استفاده مردم این کشور دارای تنوع زیادی است ولی زبان انگلیسی و فرانسوی به عنوان دو زبان اصلی و مرجع در این کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

این کشور، به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت می باشد و سال هاست افراد زیادی از طرق گوناگون اقامت این کشور را کسب می کنند و به کانادا مهاجرت می نمایند. اما، با توجه به پروسه ی پیچیده و گاهی سرسختانه ی دریافت اقامت کانادا، حتما، بایستی پیش از اقدام با مشاورین و وکلای قانونی در این خصوص مشاوره نمود.

راههای اخذ اقامت و مهاجرت به کانادا

اخذ اقامت و مهاجرت به کانادا از راه های زیادی امکان پذیر است که متداول ترین آن ها، اخذ پذیرش تحصیلی و یا اخذ اقامت به روش نیروی متخصص است که سال هاست به عنوان اصلی ترین روش کسب اقامت کشور کانادا به شمار می رود. سایر روش ها از قبیل؛ سرمایه گذاری و ثبت شرکت، و … نیز می تواند در صورت طی روند قانونی، به عنوان یک روش اقامت مورد استفاده قرار گیرد.

برای شروع و اقدام به دریافت اقامت و مهاجرت به کانادا، لازم است تا برخی مدارک و مستندات تهیه و ثبت گردند که این مدارک باید تماما براساس واقعیت و قابل استناد و اثبات باشند. دانش زبان، مدرک تحصیلی، رزومه و سوابق کاری، بیمه و تمکن مالی، پیشینه ی علمی و تخصصی و نیز سابقه ی خوب در حوزه ی تخصصی می تواند برای اخذ اقامت کانادا بسیار موثر واقع شود.

از طرف دیگر، انتخاب ایالت مناسب و متناسب با نوع فعالیت و نیروی مورد نیاز و همچنین شرایط خانوادگی و تحصیلی نیز از جمله موارد مهم در پروسه ی اخذ اقامت به کانادا می باشد. از طریق مطالعه، و مشاوره با مشاوران و وکلای معتبر و مجرب می توان این موارد را به خوبی انتخاب و الویت بندی کرد و با توجه به شرایط و امکانات بهترین گزینه را انتخاب نمود. شرایط اقامت و مهاجرت به کانادا، نسبت به سایر کشورها، تا حدودی، شناخته شده تر و آسان تر است و اغلب داوطلبان مهاجرت به این کشور، در صورت اقدام درست و بهره گیری از تجربیات وکلای مجرب و ارایه ی مستندات و مدارک مناسب و حقیقی می توانند اقامت این کشور را به دست آورند.

کلیه ی روند مهاجرت و اخذ اقامت کانادا بایستی از مجراهای قانونی و اعلام شده ی امور مهاجرتی کشور کانادا انجام پذیرد و هر نوع تغییر و یا ارایه ی مدارک نادرست و نا معتبر و غیر حقیقی می تواند در پذیرش مهاجرین و داوطلبان خدشه وارد نماید بنابراین، پیشنهاد می شود قبل از هر نوع اقدام برای اخذ اقامت، مشاوره قانونی با وکلای مجرب انجام یافته و از راه های صحیح و معتبر این روند طی گردد تا در زمان و هزینه ها نیز هیچ نوع اتلافی انجام نگیرد و به بهترین و سریع ترین روش ممکن مهاجرت انجام پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید.