دولت آمریکا برای حفظ تنوع نژادی در این کشور و امکان اخذ شهروندی برای متقاضیان مهاجرت به این کشور هر ساله به 55000 نفر از طریق قرعه کشی گرین کارت که به لاتاری معروف شده است، اقامت آمریکا را میسر می کند که یکی از سریع ترین و ارزان ترین روش های کسب اقامت کشور آمریکا برای مهاجرین به شمار می رود.

در این روش هر کشور در حدود 6-7 درصد از کل سهمیه لاتاری را دریافت می کند و افرادی که در این لاتاری برنده می شوند در مدت زمان کمتر از دوسال می توانند اقامت آمریکا را دریافت نمایند. این روش بهترین روش کسب اقامت آمریکا است و فردی که این نوع اقامت را کسب می نماید می تواند برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود نیز گرین کارت دریافت نماید و از کلیه ی حقوق قانونی اقامت آمریکا برخوردار شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در قرعه کشی گرین کارت آمریکا (لاتاری):

– اظهار کلیه ی مدارک هویتی و شناسایی در فرم ثبت نام آنلاین در سایت لاتاری
و بعد از برنده شدن در زمان حضور در سفارت باید کلیه ی مدارک اظهار شده را به افسر کنسولی سفارت ارایه نمایید. کلیه ی مدارک باید واقعی و برمبنای مستندات قابل اثبات اظهار گردد.

در قرعه کشی گرین کارت هر شخص می تواند یک بار در طول یک سال در این سایت ثبت نام نماید و با توجه به امکان ثبت نام اعضای خانواده به طور همزمان، به نسبت افراد ثبت نام کننده شانس دریافت این نوع اقامت برای افراد بیشتر خواهد بود.

تاریخ و زمان شروع و پایان ثبت نام قرعه کشی گرین کارت آمریکا، اعلام می شود و تمام افرادی که متقاضی دریافت اقامت باشند می توانند در این لاتاری شرکت نمایند. وکلا و آزانس های مسافرتی معتبر و مجرب می توانند این ثبت نام را برای متقاضیان انجام دهند و اقدام از این طریق شانس برنده شدن را افزایش می دهد زیرا وکلا به روند ثبت این فرم ها و نیز اظهار مدارک کاملا آشنایی دارند و بدون نقص و ایراد می توانند این پروسه را تکمیل نمایند و در زمان برنده شدن نیز کلیه ی مدارک برمبنای تقاضا و مدارک قابل اثبات می تواند ارایه گردد و متقاضیان کمتر در طول مصاحبه و بررسی مدارک دچار مشکل خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید.