مالتا با عنوان رسمی جمهوری مالت شناخته می شود و یکی از کشورهای جنوب اروپا و مرکز دریای مدیترانه است که دارای چندین جزیره ی کوچک است و با ایتالیا، تونس و لیبی همسایگی دارد. این کشور در زمان های گذشته یکی از مستعمرات بریتانیا بوده است اما در حال حاضر کشوری مستقل محسوب می شود و عضو اتحادیه ی اروپا است. مساحت این کشور در حدود 316 کیلومترمربع و دارای جمعیتی 400هزار نفری است.

مالتا در حال حاضر یکی از کشورهایی است که مهاجرین بسیاری می پذیرد و اکثر متقاضیان تابعیت و اخذ پاسپورت دوم به دلیل مزایای آن اقدام به این نوع از مهاجرت می نمایند.

برخی از مزایای اخذ پاسپورت دوم از مالتا به شرح زیر است:

1- امکان سفر به بیش از 160 کشور در جهان
2- تحصیل و کار قانونی و با ثبات
3- سرمایه گذاری امن و مطمئن
4- حفظ تابعیت دو گانه به طور همزمان و بدون محدودیت

در حال حاضر بهترین روش برای اخذ تابعیت این کشور از روش سرمایه گذاری است اما تولد، ازدواج و تحصیل نیز از روش های اخذ اقامت و پاسپورت این کشور محسوب می شود.

با توجه به قوانین و موارد مورد نیاز در زمان ثبت درخواست، بهتر است کلیه ی مراحل روند قانونی طی کرده و بدون مشکل این پروسه توسط متقاضیان سپری گردد و با توجه به روند تخصصی دریافت پاسپورت و روش های قانونی این تقاضا، طی کردن مراحل اخذ آن، نیازمند مشاوره با وکلا و آژانس های مهاجرتی معتبر و مجرب می باشد تا در روند انجام این کار خللی وارد نیامده و کلیه ی مدارک و مستندات لازم به طور حرفه ای و کامل تکمیل و ارسال گردد. با توجه به عدم آشنایی بیشتر افراد با این نوع پاسپورت ها بهتر است قبل از هر اقدامی با وکلای زیربط تماس گرفته و مشاوره نمایید. پروسه ی اخذ پاسپورت مالتا کمی زمانبر و متفاوت با سایر روش ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید.