ترکیه کشوری زیبا و اوراسیایی و با زبان رسمی و ملی ترکی استانبولی به عنوان یکی از مقاصد اخذ تابعیت و اقامت برای ایرانی ها به شمار می رود. بیشتر افراد نیز برای دریافت پاسپورت دوم و کسب مزایای آن این کشور را انتخاب می کنند. اخذ پاسپورت دوم در ترکیه، بدون نیاز به اقامت، بوده و از طریق ثبت شرکت در ترکیه، که در قوانین این کشور پیش بینی شده اند، قابل انجام است. از این طریق می توان شرکت هایی با مسئولیت محدود، سهامی خاص، تضامنی، مختلط و حتی شرکت ها یا موسسات مالی ( صرافی ) در این کشور تاسیس نمود و از مزایای خاص آن ها از جمله امکان افتتاح حساب بانکی، نقل و انتقال پول و گشایش اعتبار می باشد که برای این دسته از افراد قابل دریافت خواهد بود.

اقامت در ترکیه از طریق ثبت شرکت در ابتدا به صورت 5 ساله و موقت صادر می شود و پس از اتمام این پنج سال، به سه سال و بعد از آن به صورت اقامت دائم تبدیل می شود. برای ثبت شرکت در ترکیه از طریق ادارات مربوطه بایستی اقدام گردد و حتما اجاره نامه به نام شرکت ثبتی تنظیم و ارایه گردد. هزینه ها و روش های ثبت شرکت متفاوت هستند و روند ثبتی شرکت ها باید توسط وکلای قانونی و مجرب انجام گیرد و در طول این روند کلیه ی مدارک و اسناد باید تنظیم و ارایه شوند.

مزیت های اخذ اقامت ترکیه:

1- اخذ تابعیت ترکیه برای متقاضیان و همسر و فرزندان زیر 18 سال
2- امکان سفر به 148 کشور و جزایر کارائیب بدون ویزا
3- امکان سرمایه گذاری در 148 کشور
4- امکان کار و تحصیل در ترکیه

با توجه به نزدیکی کشور ترکیه به ایران و امکان سفر کم هزینه تر و در زمان کمتر، اخذ پاسپورت این کشور به متقاضیان اخذ پاسپورت دوم بسیار توصیه می شود اما با توجه به روند تخصصی دریافت پاسپورت و روش های قانونی این تقاضا، طی کردن مراحل اخذ آن، نیازمند مشاوره با وکلا و آژانس های مهاجرتی معتبر و مجرب می باشد تا در روند انجام این کار خللی وارد نیامده و کلیه ی مدارک و مستندات لازم به طور حرفه ای و کامل تکمیل و ارسال گردد. با توجه به عدم آشنایی بیشتر افراد با این نوع درخواست ها بهتر است قبل از هر اقدامی با وکلای زیربط تماس گرفته و مشاوره نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید.