انگلستان کشوری در نیمه ی جنوبی بریتانیای کبیر و یکی از چهار کشور پادشاهی بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی می باشد. این منطقه از شمال با اسکاتلند، از غرب با ولز هم‌مرز است و مهم‌ترین جزء تشکیل‌دهنده ی بریتانیا است. مرزهای آبی این کشور در شمال غرب دریای ایرلند، در جنوب غرب، دریای سلتی و در شرق، دریای شمال هستند، و در جنوب نیز کانال مانش آن را از قاره ی اروپا و کشور فرانسه جدا می‌کند. انگلستان دارای بیش از صد جزیره کوچک و بزرگ است که از جمله می‌توان به جزیره ی من و جزیره ی وایت اشاره کرد. شهر لندن پایتخت کشور انگلستان و پایتخت پادشاهی بریتانیا است. پرآب‌ترین رود انگستان، رود تیمز است که از میان شهر لندن می‌گذرد و به دریای شمال می‌ریزد. مساحت این کشور زیبا و بزرگ در حدود 395/130 کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود 54 میلیون نفر می باشد. این کشور به دلیل دارا بودن تاریخ و فرهنگ با شکوه و دیدنی های بسیار مقصد گردشگری و توریستی بسیاری از مسافران است که در تمام فصول از این کشور دیدن می کنند.

ویزای توریستی انگلستان از محبوب‌ترین انواع ویزای این کشور محسوب می‌شود. ویزایی که برای گشت و تفریح، دیدار دوستان، اعضای خانواده و به طور کلی، سفر به بریتانیا ارایه شده است. نکته مهم در اخذ ویزای توریستی انگلستان، این است که متقاضی در طی پروسه ی درخواست ویزا، برنامه ها و اهداف سفر خود را به طور کامل، واضح و روشن برای افسر مهاجرت شرح دهد و تمام گفته های خود را اثبات نماید.

ویزای توریستی انگلستان معمولا به صورت شش ماهه چندبار ورود صادر می‌شود. با توجه به سخت گیری های اخیر در فرآیند صدور ویزا، حتما کلیه ی مدارک و مستندات بایستی قبلا تکمیل و توسط وکلای مجرب و آزانس های معتبر تایید گردند و با توجه به روند جدید اخذ ویزا که هر سال تعیین و اعلام می گردد، طی کردن مراحل اخذ آن، نیازمند مشاوره با وکلا و آژانس های مهاجرتی معتبر و مجرب می باشد تا در روند انجام این کار خللی وارد نیامده و کلیه ی مدارک و مستندات لازم به طور حرفه ای و کامل تکمیل و ارسال گردد. با توجه به عدم آشنایی بیشتر افراد با این نوع پاسپورت ها بهتر است قبل از هر اقدامی با وکلای زیربط تماس گرفته و مشاوره نمایید. افسران مصاحبه کننده ی سفارت معمولا نسبت به برخی موارد در پرونده حساس هستند و چنانچه فرد بدون اطلاع و آکاهی اقدام نماید احتمال رد شدن درخواست ویزا بسیار بالا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید.