قبرس، کشوری جزیره ای در شرق دریای مدیترانه است و به دوبخش شمالی و جنوبی تقسیم بندی شده است. بخش شمالی ترک نشین و بخش جنوبی آن یونانی است و زبان های ترکی و یونانی از جمله زبان های کاربردی در این کشور می باشد. این جزیره عضو اتحادیه ی اروپاست و تابع قوانین این اتحادیه می باشد و دارای جمعیتی در حدود یک میلیون نفر است. قبرس سومین جزیره ی بزرگ دریای مدیترانه به شمار می رود و دارای تابستانی گرم و مرطوب و زمستانی معتدل است و در حال حاضر یکی از مقاصد اصلی گردشگران برای گذران تعطیلات است که همین موضوع صنعت توریسم را در این کشور بسیار پررونق کرده است.

موضوع اخذ اقامت و پاسپورت قبرس مدت هاست در میان متقاضیان کسب شهروندی و تابعیت دوم بسیار داغ بوده و تقریبا می توان گفت این کشور دارای قوانین نسبتا با ثبات و پروسه ی اخذ اقامت کم هزینه تر و سریع تری نسبت به سایر روش هاست. اخذ پاسپورت قبرس یکی از روش های آسان دریافت تابعیت اروپا محسوب می شود و با توجه به برنامه های سرمایه گذاری و پاسپورت قبرس می توان چنین گفت که در پروسه ای تقریبا شش ماهه اکثر متقاضیان امکان دریافت پاسپورت و مهاجرت را خواهند داشت.

خرید ملک و سرمایه گذاری به مدتی مشخص در قبرس، امکان اقامت موقت و پس از دوره ای شش ماهه امکان اخذ پاسپورت را میسر می سازد.

سایر مزایای اخذ پاسپورت قبرس به شرح زیر است:

1- عدم نیاز به کمک بلاعوض یه دولت قبرس
2- عدم نیاز به اقامت در قبرس برای دریافت پاسپورت
3- سرعت بالا در روند رسیدگی و اخذ پاسپورت
4- عدم نیاز به دانش زبان و اثبات تمکن مالی و …
5- مسافرت آزاد و اقامت و تحصیل و کار در بسیاری از کشورهای اروپایی
6- استانداردهای بالای زندگی
7- امکان سفر بدون ویزا به کشورهای اروپایی
8- امکان داشتن تابعیت دو گانه و همزمان
9- مالیات های بسیار پایین
10- دریافت ویزای توریستی آمریکا بدون معطلی
11- انعطاف پذیری بالای مراحل اخذ اقامت و پاسپورت قبرس

با توجه به روند تخصصی دریافت پاسپورت و روش های قانونی این تقاضا، طی کردن مراحل اخذ آن، نیازمند مشاوره با وکلا و آژانس های مهاجرتی معتبر و مجرب می باشد تا در روند انجام این کار خللی وارد نیامده و کلیه ی مدارک و مستندات لازم به طور حرفه ای و کامل تکمیل و ارسال گردد. با توجه به عدم آشنایی بیشتر افراد با این نوع پاسپورت ها بهتر است قبل از هر اقدامی با وکلای زیربط تماس گرفته و مشاوره نمایید.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام ممنون بابت مقاله خوبتون.
    من قصد اخذ اقامت تمکن مالی قبرس از موسسه آتیس رو داشتم داخله مقاله اقامت از طریق تمکن مالی قبرس ذکر شده با ۲۵۰۰ یورو میشه اقدام کرد! اما من نمیدونم این مبلغ تنها برای ویزا هستش یا نه! میشه راهنمایی کنید حداقل میزان سرمایه لازم چقدر هستش؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید.