کشور سینت لوسیا یا سنت لوشا، جزیره‌ای بسیار کوچک در دریای کارائیب و در اقیانوس اطلس است که در جنوب جزیره ای به نام مارتینیک از مستملکات فرادریایی فرانسه است و در شمال کشور سنت وینسنت و گرنادین قرار دارد. پایتخت این کشور کاستریس است که بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد. این کشور درسال ۱۹۷۹ از بریتانیای کبیر استقلال یافت. سینت لوسیا، حکومتی با پادشاهی مشروطه داشته و در حال حاضر ملکه الیزابت دوم ریاست کشور را بر عهده دارد. این کشور از زمان استقلال خود تا اکنون عضو اتحادیه کشورهای مشترک‌المنافع (مشترک‌المنافع بریتانیا) است ولی با توجه به این مورد که زبان رسمی آن یک زبان کرئول فرانسوی (ترکیب فرانسوی و زبان‌های دیگر) است در اتحادیه فرانکوفون (کشورهای فرانسوی‌زبان) نیز عضویت دارد.

سنت لوسیا ۱۷۳ هزار نفر جمعیت و ۶۰۷ کیلومتر مربع وسعت دارد. واحد پول سینت لوسیا دلار کارائیب شرقی با واحد کوچکتر سنت می باشد. قسمت عمده صادرات این کشور را صادرات موز تشکیل می دهد. توریسم نیز از صنایع و حرفه های اصلی سنت لوسیا به شمار می رود.

با توجه به این که راه های دستیابی به پاسپورت دوم و اخذ تابعیت این کشور، بسیار متنوع است در زیر به تعدادی از روش های رایج و قطعی دریافت پاسپورت اشاره می گردد:

1- اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق تولد در خاک سینت لوسیا
2- اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق اثبات تابعیت نیاکان در این کشور قبل از استقلال کشور سینت لوسیا
3- اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق ازدواج پایدار با اتباع سینت لوسیا
4- اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق اقامت بیش از 8 سال به صورت مداوم و موفق
5- اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق کار در سینت لوسیا
6- اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق تحصیل و آموزش
7- اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق سرمایه گذاری

با توجه به روش های تخصصی و انحصاری جدید اخذ پاسپورت دوم سینت لوسیا، طی کردن مراحل اخذ آن، نیازمند مشاوره با وکلا و آژانس های مهاجرتی معتبر و مجرب می باشد تا در روند انجام این کار خللی وارد نیامده و کلیه ی مدارک و مستندات لازم به طور حرفه ای و کامل تکمیل و ارسال گردد. با توجه به عدم آشنایی بیشتر افراد با این نوع پاسپورت ها بهتر است قبل از هر اقدامی با وکلای زیربط تماس گرفته و مشاوره نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید.